[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

تنگ کردن واژن با لیزر

تنگ کردن واژن با لیزر

خانم های بسیاری با مشکل گشادی واژن مواجه هستند برای برطرف کردن این مشکل روش های خانگی مانند تنگی واژن با سرکه ! ، تنگی واژن با جوش شیرین و تنگی واژن با آب انار !  مطرح می شود که تاثیر چندانی ندارند . طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه یکی از روش هایی که بهترین نتیجه را برای درمان گشادی واژن دریافت کرده است تنگ کردن واژن با لیزر  است که روش بسیار کم تهاجمی می باشد .

همان طور که می دانید در گشادی واژن عوامل بسیاری مانند زایمان های متعدد و افزایش سن تاثیر گذار می باشند که بدنبال آن رضایت مندی از رابطه جنسی کاهش پیدا می کند ، تنگ کردن واژن با لیزر بهترین روش برای برطرف کردن این مشکل می باشد .

تنگ کردن واژن با لیزر

تعداد جلسات و میزان ماندگاری تنگ کردن واژن با لیزر چگونه است ؟

عمل تنگ کردن واژن با لیزر به طور معمول در طی ۴ تا ۵ جلسه به مدت ۲۰ دقیقه انجام می گیرد . میزان افتادگی و شل شدگی واژن در مدت ماندگاری اثرات لیزر تاثیر گذار می باشد بعد از معایناتی که توسط پزشک صورت می گیرد تعداد جلسات برای دریافت بهترین نتیجه تعیین می شود .

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

برای تعیین هزینه این عمل باید فاکتور های مختلفی را در نظر بگیریم که در زیر به آن ها اشاره شده است :

  • دستمزد جراح زیبایی زنان
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • هزینه بیهوشی ( تنگ کردن واژن با لیزر با بی حسی موضعی انجام می گیرد ممکن است در صورت لزوم بیهوشی صورت گیرد .)
  • هزینه داروهای مصرفی در حین عمل و آزمایش هایی که قبل از عمل انجام می گیرد

نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که برخی از پزشکان برای جذب بیمار هزینه بسیار کمی را برای انجام این عمل در نظر می گیرند، اما باید توجه نمایید که تنگ کردن واژن با لیزر یک عمل حساسی می باشد و ممکن است در صورتی که جراح تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد عوارضی به همراه آورد.

عوارض تنگ کردن واژن با لیزر

یکی از سوالات متداولی که از دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان در رابطه با تنگ کردن واژن با لیزر پرسیده می شود این است که آیا انجام این عمل عوارض جانبی در پی دارد یا خیر ؟

دکتر میترا بهمن پور در پاسخ به این سوال می فرمایند یکی از کم عارضه ترین و موثر ترین روش ها برای درمان گشادی واژن تنگ کردن واژن با لیزر می باشد اما باید این نکته در نظر گرفته شود که اگر تنگ کردن واژن با لیزر توسط فردی که تخصص کافی در این زمینه نداشته باشد انجام گیرد ممکن است عوارض جانبی در پی داشته باشد همچنین دستگاه لیزری که مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای استاندارهای لازم باشد تا بتوان بهترین نتیجه را دریافت نمود برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می توانید از طریق شماره های سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید . تنگ کردن واژن با لیزر یکی از روش های کم تهاجمی می باشد که امروزه مورد توجه خانم های بسیاری که با مشکل گشادی واژن مواجه هستند، قرار گرفته است .

 جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با مطب  با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۷۰,۰۲۱۲۲۱۷۹۰۷۰ تماس بگیرید . یا به آدرس اینستاگرام دکتر بهمن پور مراجعه کنید . 

اما بهتر است در رابطه با تنگ کردن واژن با جراحی نیز اطلاعات لازم را داشته باشید

پاسخ