جدیدترین روش لیفت واژن بدون جراحی

واژن از لوله لیفی عضلانی تشکیل شده است که از رحم شروع شده و تا قسمت خارجی ناحیه تناسلی امتداد یافته است . در هنگام نزدیکی طول این عضو می تواند افزایش یابد . بافت واژن در اثر عواملی که در ادامه به آن می پردازیم می تواند دچار افتادگی و شلی شود که علاوه بر اینکه تاثیر منفی بر زیبایی دارد بروز عوارضی در فرد می شود .  افرادی که شلی واژن در اثر افزایش سن دارند یا زایمان های متعددی داشته اند بهترین افراد برای لیفت واژن هستند . در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

از کجا بفمیم شلی واژن داریم ؟

در برخی موارد بیمار علائم خاصی ندارد و در معاینات پزشک مشخص می شود فرد دارای شلی و افتادگی واژن است ولی در برخی موارد علائمی به شرح ذیل مشاهده می شود :

• بی اختیاری ادرار
  • اضطرار در ادرار
  • ریزش ادرار با عطسه و سرفه
  • مشکل در دفع مدفوع و یبوست
  • احساس سنگینی در لگن
  • دردهای ناحیه کمر بخصوص در هنگام شب
  • احساس درد در هنگام مقاربت
  • احساس بیرون زدگی مثانه یا سایر احشا لگن

علل شلی واژن چیست ؟

• افزایش سن
  • ژنتیک
  • زایمان های متعدد

جدیدترین روش لیفت واژن بدون جراحی

انواع روش های لیفت واژن

1. لیفت واژن با جراحی

در این روش پوست و بافت واژن برش خورده و به سمت بالا کشیده می شود . ممکن است در این جراحی پوست اضافه برداشته شده و بخیه بخورد . در این جراحی فرد تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و دوران نقاهت دارد . این روش قدیمی است ولی برخی از افراد از این روش استقبال می کنند .

1. لیفت واژن با نخ

روش جدیدی برای درمان شلی واژن وجود دارد که نیازی به برش و جراحی نداشته و به صورت سرپایی در مطب انجام می شود . در این روش از نخ های قابل جذبی که کاملا بهداشتی و استاندارد است استفاده می شود . نخ ها داخل قسمت های مشخصی از پوست واژن می شود و بدین وسیله لیفت انجام می شود .

1. لیفت واژن با لیزر

یکی دیگر از روش های غیرتهاجمی برای لیفت واژن استفاده از دستگاه لیزر است. این روش علاوه بر اینکه لیفت واژن انجام می شود منجر به جوانسازی واژن نیز می شود .

دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و جراح زیبایی زنان از تکنیک جدید لیفت واژن بدون نیاز به برش و جراحی  استفاده می کند. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با مطب  با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۷۰,۰۲۱۲۲۱۷۹۰۷۰ تماس بگیرید . یا به آدرس اینستاگرام دکتر بهمن پور مراجعه کنید .

کدام روش لیفت واژن بهتر است ؟

با توجه به میزان شلی واژن از روش های جراحی یا لیزر یا نخ استفاده می شود . در صورتی که افتادگی و شلی واژن خفیف باشد می توان از روش لیزر یا نخ استفاده کرد اما در صورتی که شلی واژن شدید باشد از جراحی استفاده می شود .استفاده از این روش ها به انتخاب بیمار نیست و با توجه به صلاحدید پزشک انجام می شود .

دوره نقاهت لیفت واژن

بعد از اتمام لیفت واژن می توانید به منزل رفته و از فردا می توانید به محل کار خود رفته و کارهای روزمره خود را انجام دهید .

مراقبت های بعد از لیفت واژن چیست ؟

• فرد می تواند بعد از ۱۰ روز رابطه جنسی داشته باشید .
  • بعد از شستشوی ناحیه تناسلی آن رابه وسیله حوله تمیز خشک کنید.
  • از عواملی که باعث عفونت می شود جلوگیری کنید .
  • از لباس زیر نخی یا پنبه ای استفاده کنید .