[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

میزان ماندگاری تزریق چربی

میزان ماندگاری تزریق چربی

آیا تزریق چربی به واژن دائمی است ؟ آیا تزریق چربی به واژن نیاز به تمدید مجدد دارد ؟ آیا تزریق چربی به واژن باعث تنگ کردن واژن و جوانسازی واژن می شود ؟ در این مقاله به بیان پاسخ سوالات متعدد در خصوص تزریق چربی به واژن می پردازیم .

میزان ماندگاری تزریق چربی

چگونه چربی ها را استخراج می کنند ؟

جراح زیبایی زنان برای اینکه چربی ها را به واژن تزریق نماید ، ابتدا با کمک دستگاه بادی جت چربی ها رو استخراج می نماید ، سپس چربی های استخراج شده را استرژیل کرده ، و در مناطق خاصی از واژن این چربی ها را تزریق می کند .

چربی ها را به کمک کانولا از زیر پوست استخراج می نمایند ، در این روش به دلیل اینکه از مایع متورم ساز استفاده می شود ، چربی ها زمان استخراج بسیار کمتر نسبت به سایر روش ها آسیب می بینند در نتیجه چربی های سالم تر وبهتری استخراج می شود که پس از تزریق هم سبب جوانسازی و هم تنگ کردن واژن می شود .

آیا تزریق چربی به واژن با بی هوشی است ؟

خیر – تزریق چربی به واژن نیاز به بی هوشی ندارد ، بلکه جراح با بی حسی موضعی ناحیه تناسلی را بی حس می نماید .

چربی ها را از کجا استخراج می کنند ؟

یکی از سوالات متداولی که معمولا بیان می شود این است که برای تزریق چربی به واژن ، چربی از کدام نقاط برداشته می شود ؟

معمولا جراح زیبایی زنان ، چربی ها را از بازو ، شکم ، پهلو و یا بغل زانو یا بغل پا استخراج می نماید ، سپس به واژن تزریق می کند .

آیا تزریق چربی نیاز به تمدید مجدد دارد ؟

معمولا تزریق چربی به واژن نیاز به ترمیم ندارد ، جز در  مواردی که اشخاص کاهش وزن شدیدی داشته اند ، یا اشخاصی که بیماری خاصی دارند .

نکته ای که باید توجه نمایید این است که چربی هیچ گاه صفر نمی شود .

ماندگاری تزریق چربی به واژن چقدر است ؟

ماندگاری تزریق چربی معمولا از شخصی به شخص دیگر متفاوت است ، معمولا چربی دارای ماندگاری بسیار بالایی است که پس از تزریق چربی به واژن شخص با تورم و کبودی مختصری روبرو می شود که پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود .

آیا تزریق چربی به واژن سبب تنگ کردن واژن هم می شود ؟

بله تزریق چربی به واژن سبب تنگ کردن واژن هم می شود ، اما این تنگ کردن خیلی نیست ، برای تنگ کردن واژن چندین روش نظیر تنگ کردن واژن با نخ ، تنگ کردن واژن با جراحی ، تنگ کردن واژن با RF و .. وجود دارد .

 

 

 

پاسخ