[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

بهترین روش سفید کردن واژن

بهترین روش سفید کردن واژن

بهترین راه کار سفید کردن واژن چیست ؟  آیا سفید کردن واژن با لیزر ماندگاری بالایی دارد ؟ آیا  روش های خانگی در سفید کردن واژن تاثیری دارد ؟  و سوالاتی از این قبیل،  همگی ممکن است در ذهن  برخی از افراد که نیاز به سفید کردن واژن خود دارند،  باشد .  اگر شما هم از ظاهر ناحیه تناسلی خود رضایت ندارید و این امر در زندگی  مشترک و اعتماد به نفس شما تاثیر گذاشته است، توصیه می شود ادامه مطلب را مطالعه کنید .

 متاسفانه خیلی از بانوان به دلایل مختلفی  که در ادامه بررسی می شود ممکن است، دچار تیرگی ناحیه تناسلی  شوند،  تیرگی ناحیه تناسلی  تاثیر بسیار زیادی در  روابط زناشویی  میگذارد اما به راستی بهترین راهکار سفید کردن واژن که ماندگاری بالایی داشته باشد چیست ؟

خوشبختانه امروزه روش های بسیار متنوعی برای درمان هرگونه اختلالات ناحیه تناسلی وجود دارد، دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان با ارائه روش های نوین با توجه به وضعیت بیمار  بهترین روش  درمان را پیشنهاد می کنند .

بهترین روش سفید کردن واژن

بهترین روش سفید کردن واژن

علل تیرگی ناحیه تناسلی

به طور طبیعی پوست  ناحیه تناسلی به نسبت سایر نواحی بدن کمی تیره  تر است ، اما گاهی ممکن است عواملی وجود داشته باشند که  سبب تیره تر شدن این ناحیه گردد  ، از جمله این عوامل  شامل :

  • پوشیدن لباش های تنگ
  • ساییدگی ناحیه تناسلی ، گاهی به دلیل  انجام ورزش هایی همچون دوچرخه سواری ،پیاده روی  و… فرد دچار تیرگی ناحیه تناسلی در این ناحیه گردد .
  • شیو کردن مکرر ناحیه تناسلی
  • لیزر موهای زائد ، خصوصا در برخی موارد که سبب سوختگی می شود .
  • بالا رفتن سن
  • بارداری، در دوران بارداری به دلیل آنکه بدن دچار تغییرات هورمونی بسیار می گردد، ممکن است فرد دچار تیرگی ناحیه تناسلی شوند .
  • افزایش وزن های شدید
  • عوامل ژنتیکی، دیده می شود که برخی از بانوان به طور ژنتیکی پوست ناحیه تناسلی تیره ای دارند .

تمام این عوامل می توانند به تیره  شدن ناحیه تناسلی کمک کنند .

راه کار های سفید کردن واژن

همانطور که در ابتدا هم گفته شد روش های بسیاری برای درمان اختلالات ناحیه تناسلی  وجود دارد، درمان تیرگی ناحیه تناسلی هم  می توان به روش های مختلفی انجام داد .

از جمله این روش ها شامل :

 استفاده از لایه بردار ها و محلول های موضعی شیمیایی

این کرم ها  و محلول ها  به منظور روشن سازی ناحیه تناسلی خارجی واژن  ممکن است، توسط متخصص زنان تجویز گردد، این لایه بردار ها اثر گذاری مقطعی دارند و تنها در یک دوره  کوتاه مدت  تیرگی واژن را از بین می برند، پس نمی توان این روش را به عنوان یک روش با ماندگاری بالا معرفی کرد .

استفاده از انواع لیزر برای سفید کردن واژن

 یکی دیگر از راه های سفید کردن واژن استفاده از انواع لیزر است،  دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان ، سفید کردن واژن با لیزر را با  با کمک لیزر ژولیت و مونالیزا انجام می دهند، بسته به شرایط  فرد ممکن است هر کدام از این روش ها استفاده شود .

بهترین روش سفید کردن واژن

بهترین روش سفید کردن واژن

فواید استفاده از لیزر  برای درمان تیرگی ناحیه تناسلی

 این روش  درمان علاوه بر اینکه ماندگاری بسیار بالایی دارد، عملا بیمار در طی استفاده  دردی را احساس نمی کند و کاملا بدون  ایجاد خارش و سوزش انجام می شود . بسته به وضعیت بیمار  لازم است تا سفید کردن واژن در طی چند جلسه انجام شود تا فرد از نتایج  آن لذت ببرد .

تعداد جلسات مورد نیاز برای سفید کردن واژن با لیزر

 در حقیقت نمی توان  تعداد مشخصی برای این جلسات بیان کرد، بسته به تیرگی اولیه ناحیه تناسلی ،  پوست ناحیه تناسلی و  مهم تر از  همه  پاسخ دهی بیمار به درمان ممکن است تعداد این جلسات متفاوت باشد، اما معمولا سفید کردن واژن با لیزر در طی ۳الی ۴ جلسه ودر فاصله یک ماه  انجام می شود .

روش کار در  سفید کردن واژن با لیزر

 این روش درمانی بدون  استفاده از بی حسی انجام می شود ، عملکرد لیزر در  طی این روش  اینگونه است  که  عمل لایه برداری را در پوست ناحیه تناسلی ایجاد می کند، که در آخر   سبب روشن شدن ناحیه تناسلی می گردد .  لازم به ذکر است که نتایجی که در طی استفاده از لیزر  ژولیت و مونالیزا به دست می آید بسیار قابل توجه می باشد .

مراقبت های لازم بعد از سفید کردن واژن

 این سوال را خیلی از مراجعین از دکتر میترا بهمن پور جراح زیبایی زنان در تهران می پرسند، که برای داشتن یک نتیجه ایده آل از سفید کردن واژن  چه مراقبت هایی را باید بعد از آن  در نظر بگیرند، در پاسخ این افراد باید گفت :

  • لازم است تا بعد از انجام لیزر،  حداقل تا ۳ روز رابطه جنسی نداشته باشید .
  • سعی کنید تا جای ممکن ناحیه تناسلی خود را تمیز و عاری از هر گونه میکروب  نگهدارید .
  • برای جلوگیری از بروز عفونت در ناحیه تناسلی ممکن است  متخصص زنان برخی داروهای آنتی بیوتیک را تجویز  کنند، باید این دارو ها را در  موعد خود مصرف  کنید .
  • برای انجام هر گونه فعالیت سنگین، همچون برخی از ورزش ها حتما با پزشک خود مشورت کنید .

در صورتی که  به این موارد  توجه داشته باشید،  می توانید از  نتایج این روش سفید کردن واژن لذت ببرید .

دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و جراح زیبایی زنان از تکنیک جدید لابیاپلاستی بدون نیاز به بخیه استفاده می کند. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با مطب  با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۷۰,۰۲۱۲۲۱۷۹۰۷۰ تماس بگیرید . یا به آدرس اینستاگرام دکتر بهمن پور مراجعه کنید . 

 

هزینه سفید کردن واژن

این روش درمانی هزینه مشخصی ندارد و متاسفانه نمی توان برای  آن یک هزینه معینی را در نظر گرفت ، بسته به شرایط مختلف این هزینه متغیر است.

  •  تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر
  •  استفاده از  روش های درمانی که ممکن است  لیزر مونالیزا ، لیزر ژولیت و حتی  استفاده از برخی کرم های لایه بردار باشد، تعاد این جلسات متفاوت است .
  •  تخصص و تجربه متخصص زنان
  •  استفاده از تجهیزات و ابزاری که در طی سفید کردن واژن استفاده می شود .

و برخی موارد دیگر  همگی  در تعیین هزینه  سفید کردن واژن  موثر هستند .   اگر می خواهید اطلاع دقیق  در  رابطه با هزینه سفید کردن واژن داشته باشید، حتما با متخصص زنان  خود مشورت کنید .

 خلاصه مطب

در اخر می توان به عنوان خلاصه ای از مطالب بیان کرد،   با توجه به پشرفت عمل پزشکی  خصوصا در زمینه  زنان  ،  می توان هر گونه اختلال در این ناحیه را  با کمک روش های مختلفی درمان کرد.  سفید کردن واژن نیز  به روش های مختلفی انجام می شود  . استفاده از لیزر برای سفید کردن  واژن یک روش   کاربردی است که ماندگاری  بسیار بالایی دارد  و بدون  ایجاد هیچ گونه  عوارضی انجام می شود .  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با  سفید کردن واژن  با مطب  دکتر میترا بهمن پور  تماس بگیرید .

پاسخ