[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن

یکی از بهترین و ساده ترین روش های افزایش حجم و جوانسازی ناحیه تناسلی تزریق ژل به واژن می باشد . وجود چین و چروک در ناحیه تناسلی یکی از عواملی است که سبب می شود تا زنان در هنگام برقراری رابطه جنسی اعتماد به نفس خود را از دست بدهند . خیلی از افراد از انجام جراحی های زیبایی می ترسند، می توان گفت تزریق ژل یکی از بهترین جایگزین ها برای جوانسازی ناحیه تناسلی به شمار می آید .

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن

اهمیت تزریق ژل به واژن

عوامل زیادی می تواند بر روی زیبایی ظاهر ناحیه تناسلی تاثیر بگذارد،که این عوامل عبارت است از: افزایش سن، چاق و لاغر شدن های زیاد، یائسگی و کاهش کلاژن به دنبال یائسگی می باشد .

زیبایی ناحیه خارجی تناسلی برای اکثر زنان بسیار حائز اهمیت می باشد . با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های زیادی به منظور زیباسازی ناحیه تناسلی وجود دارد، یکی از سریعترین روش ها به منظور جوانسازی و زیبایی ناحیه تناسلی استفاده از تزریق ژل می باشد.

مزیت های تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن یکی از بهترین روش های زیبایی است، که در کمترین زمان ممکن و به صورت سرپایی قابل انجام است. همچنین در این روش زیبایی نیازی به جراحی و برش نیست و بدون درد و خونریزی انجام می گردد . یکی از مهمترین مزیت های تزریق ژل به واژن مشخص شدن نتیجه در کمترین زمان است، بدین معناکه پس از دو ساعت بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد . از دیگر مزیت های این روش زیبایی، افزایش حجم ناحیه تناسلی و جوانسازی واژن می باشد.

عوارض تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به واژن یک روش زیبایی کاملا بدون عارضه است، اما این روش زیبایی همانند دیگر روش ها دارای عوارض جانبی است که این عوارض موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می گردد . این عوارض عبارت است از: عفونت، تورم، قرمزی، سفتی ناحیه مورد نظر و التهاب می باشد.

ماندگاری تزریق ژل به واژن

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما به طور معمول میزان ماندگاری با توجه به نوع ژل بین شش ماه تا دو سال متفاوت است و امکان تزریق در نوبت های بعدی وجود دارد .

دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و جراح زیبایی زنان از تکنیک جدید لابیاپلاستی بدون نیاز به بخیه استفاده می کند. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با مطب  با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۷۰,۰۲۱۲۲۱۷۹۰۷۰ تماس بگیرید . یا به آدرس اینستاگرام دکتر بهمن پور مراجعه کنید . 

مراقبت های بعد از تزریق ژل به واژن

  • استفاده از کمپرس سرد به منظور کاهش قرمزی و تورم پس از تزریق ضروری است.
  • بهتر است به مدت یک هفته از برقراری تماس جنسی اجتناب ورزید.
  • بهتر است استفاده از دخانیات و مشروبات الکی به مدت یک هفته پس از تزریق خودداری نمایید.
  • بهتر است از انجام فعالیت ها و انجام ورزش های سنگین به مدت دو تا سه هفته پس از تزریق خودداری نمایید.

هزینه تزریق ژل به واژن

هزینه تزریق ژل به واژن به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از این میان می توان به مواردی همچون وضعیت ظاهری بیمار، میزان مواد مصرفی و نوع برند ژل اشاره نمود .

هزینه تزریق ژل پس از معاینات و بررسی های لازم مشخص می گردد، لذا به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به جراح زیبایی زنان خوب در تهران مراجعه نمایید .

نتیجه گیری

تزریق ژل به واژن یکی از بهترین روش های زیبایی به منظور جوانسازی واژن به شمار می آید . در صورتی که تمایل به زیباسازی واژن خود دارید برای انتخاب روش مناسب با توجه به وضعیت جسمانی خود می توانید با جراح زیبایی زنان مشورت نمایید . 

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح زیبایی زنان در تهران مراجعه نمایید.

اگر دوست دارید بیشتر در رابطه با جوانسازی واژن بدانید مطالعه کنید.

تزریق چربی به واژن     تنگ کردن واژن با لیزر     لیزر مونالیزا و جوانسازی واژن

پاسخ