[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است ؟

هزینه عمل زیبایی واژن چقدراست ؟

یکی از نکاتی که باعث می شود جراح به عنوان بهترین جراح لابیاپلاستی شناخته شود این است که عملکرد و آناتومی واژن را حفظ نماید و عملکردبهتری را داشته باشد . ما در این مقاله بررسی می کنیم که هزینه عمل زیبایی واژن چقدر است ؟ فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه عمل زیبایی واژن را بیان می کنیم و در نهایت مشاوره رایگان عمل زیبایی واژن بیان می کنیم .

هزینه عمل زیبایی واژن

دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و جراح زیبایی زنان از تکنیک جدید لابیاپلاستی بدون نیاز به بخیه استفاده می کند. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با مطب با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۷۰,۰۲۱۲۲۱۷۹۰۷۰ تماس بگیرید . یا به آدرس اینستاگرام دکتر بهمن پور مراجعه کنید .

جراحی زیبایی واژن به گونه ای باید انجام شود که کیفیت بهتری به بافت داده شود .
یکی از نکات مهمی که جراح زیبای زنان باید در نظر داشته باشد ،این است که لابیاهای بزرگ به گونه ای باید جراحی شوند تا علاوه بر اینکه زیبایی لابیاها حفظ شود باید در نواحی که لابیاها برجستگی لابیاها هست ، برجسته سازی انجام شود .
براساس کیفیت و تغییر وضعیت لابیا جراح لابیاپلاستی انتخاب می کند که چه روشی برای جراحی لابیاها انتخاب نماید .
یکی از سوالاتی که در خصوص هزینه جراحی زیبایی واژن بیان می شود ، هزینه جراحی زیبایی واژن است .

فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه جراحی زیبایی واژن

آزمایشات قبل از جراحی عمل های جراحی زیبایی واژن
مکان جراحی هزینه جراحی زیبایی واژن در کلینیک و بیمارستان متفاوت است ، علاوه بر آن موقیعت مکانی مطب و بیمارستان متفاوت است .
مواد مصرفی از جمله داروها،نخ های بخیه و در صورتیکه نیاز به بیهوشی باشد در هزینه جراحی زیبایی واژن تاثیر گذار است .
هزینه ویزیت
هزینه ویزیت در هزینه جراحی زیبایی واژن تاثیر گذار است زیرا باید دو جلسه پس از عمل برای بررسی جای بخیه ها و ورم پس از عمل معاینه شوید و یک جلسه پیش از جراحی باید معاینه شوید .

هر آنچه را که در خصوص عمل لابیاپلاستی می خواهید بدانید بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:                                                                                                                                          عمل زیبایی لابیاپلاستی

تکنیک جراحی ، در برخی از اشخاص عمل زیبایی واژن با لیزر قابل انجام است ، در برخی دیگر باید حتما جراحی انجام شود به همین دلیل هزینه عمل زیبایی در هر تکنیک متفاوت است .
سایز لابیاها ، اندازه کلیتوریس ،تقارن یا عدم تقارن لابیاها ، میزان چربی که تزریق می شود یا میزان ژلی که تزریق می شود همگی جز مواردی هستند که در هزینه عمل زیبایی واژن تاثیر گذار هستند .
تفاوت های هزینه جراحی زیبایی واژن در ایران و خارج کشور
در کشور ایران فاکتورهای بیان شده در هزینه جراحی زیبایی واژن تاثیر گذار هستند ، اما در آمریکا و کشورهای اروپایی هزینه جراحی زیبایی بسیار بالا هستند وطبق برآوردی که شده هزینه جراحی زیبایی واژن معمولا بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون است ، در نتیجه اکثر ایرانی های که در کشورهای اروپایی زندگی می کنند برا ی عمل زیبایی واژن به ایران می آیند و این جراحی را انجام می دهند .

مشاوره رایگان عمل زیبایی واژن

اگر در خصوص تزریق چربی به واژن ، عمل لابیاپلاستی وتنگ کردن واژن و یا سایر جراحی های عمل زیبایی واژن سوال دارید می توانید با شماره ذیل تماس بگیرید ، تا مشاوره رایگان جراحی زیبایی واژن برای شما عزیزان انجام شود .

شماره تماس : ۲۲۱۷۵۰۷۰ _ ۲۲۱۷۹۰۷۰

 

پاسخ