[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

اطلاعات کامل درباره عوارض لابیاپلاستی 

اطلاعات کامل درباره عوارض لابیاپلاستی

به طور کلی لابیا دو ضائده گوشتی است که در اطراف ورودی ناحیه وازن قرار دارد که بسیاری از افراد به منظور زیبایی یا مشکلات ناشی از بزرگ بودن آن تمایل به ترمیم آن دارند . این ترمیم به وسیله لابیاپلاستی انجام می شود که دارای تکنیک های متفاوتی است . حال سوال اینجاست این عمل عوارض دارد ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم .

تورم بعد از لابیاپلاستی

یکی از عوارضی که ممکن است بعد از لابیاپلاستی ایجاد شود ، تورم می باشد . از آنجائیکه در طی جراحی ممکن است رگها و بافت ها و دد عصبی ناحیه وازن دچار آسیب خفیفی شود ، در نتیجه در این محل تورم ایجاد می شود . این عارضه ممکن است تا یک ماه به طول انجامد که طبیعی است ولی اگر بیشتر از این مدت به طول انجامد باید به پزشکتان اطلاع دهید .

اطلاعات کامل درباره عوارض لابیاپلاستیhعفونت بعد از لابیاپلاستی 

بسیاری از افراد از امکان ایجاد عقونت بعد از لابیاپلاستی هراس دارند . حقیقت اینست که بعد از هر جراحی امکان عفونت وجود دارد اما در مورد این عمل تفاوت دارد . یعنی انجام عمل ایجاد عفونت نمی کند بلکه بستگی به اقدامات و مراقبت های بعد از جراحی که توسط فرد باید رعایت شود دارد . بنابراین آموزش ها و توصیه های جراح لابیاپلاستی را بعد از جراحی جدی بگیرید و در انجام ان کوتاهی نکنید .

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی را بخوانید

بعد از لابیاپلاستی جای بخیه می ماند ؟ 

یکی از نگرانی های افراد برای انجام لابیاپلاستی باقی ماندن جای بخیه و اسکار ناشی از جراحی است . با پیشرفت علم پزشکی بخصوص در حوزه زیبایی این مشکل و نگرانی برطرف شده است . دکتر میترا بهمن پور از تکنیک جدیدی برای لابیاپلاستی استفاده می کند که نیازی به بخیه نداشته و بعد از مدت زمان کوتاهی جای برش بهبود می یابد . در این روش از دستگاه لیزر مونالیزا برای برداشتن پوست اضافی لابیا مینور استفاده می شود . این روش نیازی به بیهوشی عمومی نداشته و با بی حسی موضعی به صورت سرپایی انجام می شود . البته با توجه به شکل لابیامینور و میزان ترمیم آن از این روش استفاده می شود و در برخی موارد نیاز به جراحی با بیهوشی می باشد  .

 

 

دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و جراح زیبایی زنان از تکنیک جدید لابیاپلاستی بدون نیاز به بخیه استفاده می کند. جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی با مطب  با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۵۰۷۰,۰۲۱۲۲۱۷۹۰۷۰ تماس بگیرید . یا به آدرس اینستاگرام دکتر بهمن پور مراجعه کنید . 

لابیاپلاستی برای این افراد ممنوع است !

افرادی که دارای مشکلات ذیل می باشند و تحت درمان نیستند و بیماری آنها کنترل نشده است ، نباید لابیاپلاستی کنند :

  • افرادی که بیماری زمینه ای نظیر بیماری کلیوی ، قلبی دارند .
  • انواع بیماری تیروئید
  • فشار خونی که تحت درمان نیست و کنترل نشده است .

لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی می شود ؟

یکی از سوالات شایعی که افراد از دکتر میترا بهمن پور متخصص زنان و جراح زیبایی زنان می پرسند اینست که آیا لابیاپلاستی تاثیری بر میل جنسی می گذارد یا نه ؟ واقعیت اینست که لابیاپبلاستی نوعی جراحی زیبایی است که بر روی ظاهر لابیامینورها انجام می شود و آن را زیباتر می کند و ربطی به میل جنسی ندارد زیرا در طول جراحی دستکاری یا تغییری در بافت ها و عصب های تحریک کننده جنسی انجام نمی شود . علاوه  بر این رابطه جنسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که نیاز به بررسی فراوان دارد و در مقوله زیبایی نمی گنجد . تنها اعتماد به نفس فرد افزایش یافته و به دلیل بهبود ظاهر ناحیه تناسلی زوجین از رابطه جنسی لذت می برند .

تاثیر تجربه جراح شما بر ریسک عمل لابیاپلاستی

تنها نکته ای که افراد باید به آن توجه کنند اینست که برای انجام این جراحی به فردی که دوره های جراحی زیبایی زنان را گذرانده باشد و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند مراجعه کنند . زیرا برخی افراد در قسمت کلیتوریس خود پوست اضافی دارند که ممکن است برای زیبایی در حین لابیاپلاستی این پوست برداشته شود در صورتی که جراح دقت کافی را نداشته باشد ممکن است به این ناحیه آسیب بزند . بنابراین در انتخاب جراح خود دقت کافی را داشته باشید .

پاسخ