[021] 22179070 - 22175070
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه 21:00--09:00
پنجشنبه ها 13:00 --09:00
تهران، ولنجك ، نبش خيابان ١٨، ساختمان خليج فارس

هزینه تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به لابیا ماژور

یکی از در خواستهای بسیار زیاد بانوان در بخش جراحی زیبایی زنان و زیبایی دستگاه تناسلی ، افزایش حجم ناحیه تناسلی است ، برای حجیم سازی دستگاه تناسلی روش های مختلفی وجود دارد ، یکی از این روش ها استفاده از چربی های بدن خود شخص

می باشد .

تزریق چربی به واژن  را هم می توان به بخش لابیاماژور و لابیامینورها انجام داد ، در نواحی داخل واژن به منظور جوانسازی و افزایش قوام و سفتی واژن است ، اما در نواحی بیرونی واژن به منظور حجم دهی و از بین بردن چین و چروک لابیاماژورها است .

هزینه تزریق چربی به واژن

عوامل که باعث تغییرات لابیاماژور

  • زایمان
  • یائسگی
  • کاهش استروژن
  • کاهش وزن بیش از حدا
  • برخی از بیماریهای هورمونی

برای تزریق چربی به واژن چربی ها از کجا برداشته می شود ؟

برای حجیم سازی ناحیه تناسلی ، چربی ها از شکم و پهلو هر شخص ساکشن می شود و به واژن تزریق می گردد .

به دلیل اینکه در ما بین سلولهای چربی سلولهای بنیادی وجود دارد ، نه تنها حجم دهی ناحیه تناسلی انجام می شود ، بلکه تزریق چربی باعث جوانسازی و سبب تشکیل عروق خونی جدید می شود .

مزیت چربی نسبت به سایر فیلرها

با توجه به اینکه چربی های که ساکشن می شود از بدن خود شخص استخراج می گردد ، عوارض سایر فیلرها نظیر عفونت ، جابجا شدن و… ندارد .

فواید تزریق چربی به لابیا ماژور

تزریق چربی به لابیا ماژورها صرفا جهت زیبایی نمی باشد بلکه فوایدی نظیر ، مقابل عفونت های باکتریال و قارچی ناحیه را مقاوم می کند ، هم چنین در برابر ضربات مختلف نظیر نزدیکی و یا ترومای زایمانی ناحیه را مقاوم می کند .

در زمان یائسگی استروژن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ، واژن قوام و سفتی خود را از دست می دهد  ، با تزریق چربی به واژن می توان قوام و سفتی واژن را افزایش داد .

مراقبت های پس از تزریق چربی به واژن

استحمام سه روز پس از تزریق چربی به واژن می توان انجام داد .

تا یک هفته نباید ورزش های حتی ساده را انجام داد ، ورزش های سنگین تا یک الی دو ماه پس از تزریق چربی می توان انجام داد .

مصرف ویتامین های E  وآسپرین را باید تا دو هفته قطع نمایید زیرا سبب افزایش خونریزی و کبودی می شود .

مصرف سیگار را باید ۱۴ روز قبل و پس از تزریق چربی به لابیاماژور باید قطع نمایید ، زیرا سبب دهیسنس (پارگی لابیاها ) پس از عمل می شود ، هم چنین گردش خون را مختل می نماید .

هزینه تزریق چربی به واژن

هزینه تزریق چربی به واژن به عوامل مختلفی بستگی دارد ، عواملی نظیر دستمزد جراح ، موقعیت جغرافیایی ، میزان چربی که به واژن تزریق می شود و عوامل دیگری نظیر انجام جراحی داخل مطب و یا داخل کلینیک انجام شود .

 

 

 

پاسخ